دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سه تیم از این چهار فانوس به دست باید سقوط کند

فرصت 10 هفته‌ای برای نجات؛ سه تیم از این چهار فانوس به دست باید سقوط کند!؛ شرایط در رقابت‌های لیگ یک به گونه‌ای است که احتمالا از بین چهار تیم حال حاضر در پایین جدول، سه تیم در انتهای فصل راهی رقابت‌های لیگ دو خواهند شد.

سه تیم از این چهار فانوس به دست باید سقوط کند

به گزارش ورزش در پایان دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ یک و در شرایطی 10 هفته فاصله تا پایان این رقابت‌ها مانده، چهار تیم چوکا تالش، قشقایی شیراز، نود ارومیه و گل‌ریحان البرز در انتهای جدول در تلاش برای بقا در رقابت‌ها هستند و می‌خواهند با نجات از جمع فانوس به دستان، فصل آینده را هم در رقابت‌های لیگ یک تجربه کنند.

البته شاید در هفته‌های آینده معادلات پایین جدول تغییر کند و تیم‌های دیگری هم به جمع فانوس به دستان اضافه شوند اما فعلا رقابت میان این چهار تیم است که در این رقابت هم گل‌ریحان البرز تقریبا مسیر خود را جدا کرده و احتمال سقوط آن بیشتر از دیگر تیم‌ها به نظر می‌رسد؛ با این‌حال 10 هفته طوفانی و حساس در انتظار چهار تیم است.

چوکا و قشقایی 24 امتیازی هستند و نود ارومیه 22 امتیاز دارد و در قعر جدول نیز گل‌ریحان با 15 امتیاز دیده می‌شود؛ بالاتر از این تیم‌ها، آرمان‌گهر، استقلال ملاثانی و رایکا بابل دیده می‌شوند که 30 امتیازی هستند و لغزش آن‌ها در هفته‌های پیش‌رو می‌تواند به منزله حضورشان در جمع فانوس به دستان لیگ یک باشد و باید دید سرانجام این رقابت، 10 هفته دیگر کدام تیم‌ها، سه مسافر رقابت‌های لیگ دو خواهند بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋